ERP NAN

Celovit »oblačni« poslovno - informacijski sistem (ERP) nan je lasten produkt podjetja Nanosoft d.o.o.

V naboru orodij in modulov sistem nan podpira skoraj vse delovne procese od:

  • POS blagajne za izdajo prejemkov,
  • Izdelave ponudb, predračunov, avansnih in končnih računov,
  • uporabe glavne blagajne s POS izdatki
  • Uporaba potnih nalogov s pametnim šifrantom relacij,
  • vodenje in upravljanje šifranta kupcev in strank,
  • analitični pregled poslovanja, zgodovina dogodkov,
  • vodenje in pregled zaloge v realnem času,
  • Pregledno davčno poslovanje.

Vodenje zalog artiklov je možno vnašati preko Uvoza (artikli zunaj EU) oz. preko Prevzema. Želene artikle med poslovnimi enotami distribuiramo preko Medskladiščnih Prenosov. Za potrebe izdelave inventurnih dokumentov je možno izvažati, popravljati in uvoziti stanje po opravljeni inventuri.

Omogočamo izdajo naročilnic, dobavnic ter tiskanje UPN nalogov.
Za potrebe analiz in planiranja je na voljo pregled realizacije in popustov ter vnaprejšnje planiranje prodajnih akcij.

V septembu 2014 implementirani e-računi za hitrejše in varnejše poslovanje. Vsi postopki so usklajeni z e-slogom, za podpisovanje podpiramo najpogostejše certifikate (SIGEN-ca, Halcom, ACNLB).

Matej, 1001dar: "Programska oprema, ki poganja naše trgovine je kvalitetna in zanesljiva!"

Razvojna ekipa Nanosofta stremi k uporabi odprtokodnih sistemov, saj to pomeni kakovostnejšo programsko opremo za dosego cilja, kot tudi cenejši končni produkt za vas. Rešitev nan je brezplačna, plačuje se le mesečno vzdrževanje, stranka pa lahko uporablja vse do danes razvite module.

NAN kot ERP že deluje kot samostojna enota za vodenje kontaktov oz. članov v različnih neprofitnih organizacijah. Vsebuje podatke o članstvu, opomnikih o poteku zavarovanj in pogodb. Aplikacija podpira kreacijo opomnikov, avtomatiziranih e-sporočil, SMS sporočil itn. Delovni čas prijavljenih uporabnikov že sedaj beleži aktivnost na delovnem mestu, na podlagi izvoženih podatkov pa je možno informacije uporabiti za boljše upravljanje človeških virov.

Za vas...

Strankam zagotavljamo kvalitetno in zanesljivo integracijo med spletno trgovino ter ERP nan.
Prednosti takšnega povezanega ERP nan in WEB sistema:

  • Obojestransko sinhronizirani podatki
  • Enostaven nadzor
  • Lažje planiranje in izdelava finančnega načrta
  • Popusti za stalne stranke

Vedno pa so možne tudi prilagoditve delovnim procesom naročnika.

Light

15€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
  • Telefonska podpora
  • Moduli:
    POS
  • *Bonus licenca za računovodski servis
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)

Enterprise

50€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
    1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • 1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • Vsi moduli
  • Paket vključuje dostop vašemu računovodji
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)