Paleta storitev za vas

Orodja prihodnosti za potrebe sedanjosti.

nan za Android

 

nan za Windows

nan tablica   prenosnik win

Programska oprema nan je prilagojena delu s:

  • tablico in/ali
  • pametnim telefonom.

Prenesite si demo aplikacijo in začnite s testiranjem. Popolnoma brezplačno!

PREIZKUSITE BREZPLAČNO PREBERITE VEČ...

 

Programska oprema davčne blagajne že sedaj deluje na:

  • katerem koli namiznem računalniku ali
  • prenosnem računalniku 

In to brez kakršnih koli posodobitev in kupovanja dodatne opreme! Namestimo vam jo lahko takoj.  Potrebujete le internetno povezavo.

PREIZKUSITE BREZPLAČNO PREBERITE VEČ...

 

nan za Android

Programsko opremo davčne blagajne si lahko takoj namestite na vašo obstoječo tablico.

 

Programska oprema nan je prilagojena delu s tablico in/ali pametnim telefonom. Prenesite si demo aplikacijo in začnite s testiranjem. Popolnoma brezplačno!


Prenesite testno različico Vsem uporabnikom je vedno na voljo pomoč.


nan tablicaAli za vaše storitve ali blago prejemate gotovino? Potem prav zares potrebujete nan za Android, aplikacija je primerna za vse, ki bi radi POS prejemke izstavljali skladno z zakonodajo in na enostaven način. V par korakih:

  1. Izbor storitve ali artikla,
  2. vnos količine,
  3. tiskaj račun.

Programsko opremo nan smo prilagodili za lažje delo vsem uporabnikom, ki niso vajeni zahtevnih računovodskih programov. Napisana navodila so na voljo v vsakem trenutku, strankam nudimo pomoč na daljavo in telefonsko podporo.

 

OFFLINE Pri razvoju rešitve za delo na terenu smo upoštevali dejstvo, da internetna povezava ni vedno zagotovljena, vendar delo z našo opremo tudi v tem primeru ne bo prekinjeno. Naša programska rešitev takoj po zaznavi prekinitve povezave še naprej deluje v OFFLINE načinu. V ozadju konstantno preverjamo kdaj se povezava vzpostavi, in po potrditvi, takoj nadaljujemo potrjevanje prejemkov na FURS.

Primerno za:

Frizerje
Masažne salone
Avtomehanike
Vulkanizerje
Odvetnike
Taksiste

Kratek vodič in povzetek

Verjetno vas bega, kaj vse potrebujete za vzpostavitev davčne blagajne, zato smo vam pripravili kratek vodič Kako do davčne blagajne. V osnovi je potrebno zadostiti samo spodnjim pogojem:

 

1. Namensko digitalno potrdilo
V vašem imenu lahko za certifikat zaprosi vaš računovodja oz. ponavadi tisti, ki ima dostop do e-Davkov. Zahtevek za dodelitev namenskega digitalnega potrdila vloži zavezanec elektronsko preko portala eDavki. Na podlagi vloženega zahtevka prejme zavezanec v osebni predal na portalu eDavki avtorizacijsko kodo in referenčno številko s katerima prevzame namensko digitalno potrdilo na portalu za prevzem namenskih digitalnih potrdil za davčne blagajne Ministrstva za javno upravo. Namenska digitalna potrdila za davčne blagajne se lahko uporabljajo izključno za namene izvajanja postopka davčnega potrjevanja računov.
2. Internetna povezava
Delovna naprava povezana v splet, lahko preko kabla, brezžično ali z vklopljenim prenosom podatkov (GPRS) pri obstoječem mobilnem operaterju.
3. Interni akt podjetja
V podjetju morate sprejeti interni akt oz. pravila za dodeljevanje zaporednih številk računov. Vzorci se razlikujejo glede na število poslovalnic in število blagajn:

 

4. Davčna številka izdajatelja računa
Za vsako fizično osebo, ki bo izdajala račune preko davčne blagajne v podjetju/trgovini, je potrebno poznati njeno davčno številko, ki jo je možno povezati z elektronsko napravo. Davčno številko je ptorebno posredovati v okviru podatkov o računu davčnemu organu v potrjevanje.
5. Obvestila po prostoru
V prostoru, kjer izvajate neko storitev ali prodajate izdelke, za kar prejemate gotovino, potem se to smatra kot vaš poslovni prostor. Tukaj morate imeti na vidnem mestu izobešeno spodnje obvestilo. Poslovni prostor zavezanca je vsak nepremičen ali premičen prostor, v katerem zavezanec stalno, občasno ali začasno izdaja račune za dobave blaga ali storitev pri gotovinskem poslovanju.

 

6. Ustrezna programska oprema
To je ustrezna programska oprema oziroma program ali aplikacija (za pametne telefone in tablice), ki skladno z zahtevami FURS-a, uspešno potrdi in izda POS prejemek z enkratno identifikacijsko oznako računa (EOR) in z zaščitno oznako izdajatelja računa (ZOI). Najboljša takšna oprema je naš nan.

nan za Windows

Programska oprema nan deluje tudi na vašem obstoječem računalniku.

Programska oprema davčne blagajne že sedaj deluje na kateremkoli obstoječem računalniku, brez kakršnih koli posodobitev in kupovanja dodatne opreme! To pomeni, da lahko program davčno blagajno namestimo na vašo delovno postajo takoj. Potrebujete le internetno povezavo.


Prenesite testno različico Vsem uporabnikom je vedno na voljo pomoč.

Celovit »oblačni« poslovno - informacijski sistem (ERP) nan je lasten produkt podjetja Nanosoft d.o.o. V naboru orodij in modulov sistem nan podpira skoraj vse delovne procese od:

prenosnik win

  • POS blagajne za izdajo prejemkov,
  • izdelave ponudb, predračunov, avansnih in končnih računov,
  • uporabe glavne blagajne s POS izdatki
  • uporaba potnih nalogov s pametnim šifrantom relacij,
  • vodenje in upravljanje šifranta kupcev in strank,
  • analitični pregled poslovanja, zgodovina dogodkov,
  • vodenje in pregled zaloge v realnem času,
  • pregledno davčno poslovanje.

Vodenje zalog artiklov je možno vnašati preko Uvoza (artikli zunaj EU) oz. preko Prevzema. Želene artikle med poslovnimi enotami distribuiramo preko Medskladiščnih Prenosov. Za potrebe izdelave inventurnih dokumentov je možno izvažati, popravljati in uvoziti stanje po opravljeni inventuri.

 

Omogočamo izdajo naročilnic, dobavnic ter tiskanje UPN nalogov.
Za potrebe analiz in planiranja je na voljo pregled realizacije in popustov ter vnaprejšnje planiranje prodajnih akcij.

Z uporabo e-računov, ki so skladni z e-slogom pa je možno poslovati elektronsko. Ste pripravljeni?

Programska oprema je primerna za:

trgovineTrgovine
Cvetličarne
Mizarje
Obrtnike
Avtoprevoznike
Gostinske lokale

Mobilna in davčna blagajna hkrati

Preberite več...

KATERO TABLICO NAJ IZBEREM?

  • Poljubni tablični računalnik ali pametni telefon (Android)
  • Lažje je če uporabite napravo, ki jo že poznate.
  • Sami lahko izbirate med napravami, ki se v tem trenutku pojavljajo na trgu.
  • Naša programska oprema nan deluje na vseh Android napravah od različice 4.2 dalje.
  • Če tablice ali podobnega orodja še nimate, vam ga lahko dobavimo mi. Sodelujemo z vsemi večjimi distributerji.
Potrebujem več informacij!?

PROGRAMSKA OPREMA NAN

  • Modul POS je le eden izmed modulov, ki sestavljajo programsko rešitev nan.
  • Možna izdaja računa brez trenutne povezave z internetom.
  • Enostavna uporaba prilagojena delu s pametno napravo (telefon ali tablica).
  • Uporaba potnih nalogov za terensko delo.
  • Mobilno poslovanje 24 ur na dan.
  • Možna je povezava z izbranim računovodskim servisom.
  • Strokovna tehnična podpora za vse naše stranke.
  • Večletno preizkušeno delovanje.

Zanimajo me podrobnosti programa nan!

MOBILNI TISKALNIK

  • Za tiskanje računov oz. POS prejemkov.
  • Brezžični tiskalnik preverjene blagovne znamke Bixolon.
  • Povezovanje preko Bluetooth-a.
  • Postavite ga lahko kamorkoli..

Iščem takšen tiskalnik!

NANOBOX

  • Leseno ohišje iz slovenskega lesa.
  • Vse strojne komponente so enostavno zamenljive.
  • Alarm proti kraji.
  • Enostavna in hitra postavitev s pomočjo magnetov..

Hočem ga zase!

Light

15€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
  • Telefonska podpora
  • Moduli:
    POS
  • *Bonus licenca za računovodski servis
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)

Enterprise

50€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
    1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • 1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • Vsi moduli
  • Paket vključuje dostop vašemu računovodji
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)

POS TEREN

Prodaji na terenu prilagojena rešitev POS sistema prodajo artiklov iz ponudbe ter za fakturiranje storitev.

Terensko delo oz. prodaja na terenu, kot so sejmi in ostala prizorišča z večjim številom ljudi, ima precej specifik in tehnoloških omejitev. Tukaj se v prvi vrsti pojavlja vprašanje koliko mobilnih naprav je v določenem trenutku lahko povezanih na splet? Težava oz. vprašanje je tehnične narave, ki zna med uporabniki povzročati nekaj slabe volje.

Na napakah se učimo, zato smo našo programsko opremo prilagodili delu na terenu. Podpiramo offline način, tudi ko izgubite povezavo s spletom. Logika delovanja je skladna z navodili FURS davčne blagajne. 

Programska oprema deluje na delovnih postajah Microsoft Windows 7, 8, 10, ter na tabličnih računalnikih in telefonih, ki jih poganja vsaj Android 4.2 ali več.

Delo na terenu omogoča:

  • Enostavna izdaja računa preko tabličnega računalnika ali pametnega telefona.
  • Nemoteno delovanje, tudi ko je povezava s spletom prekinjena.
  • Prijavo z uporabniškim imenom in geslom.
  • Možnost menjave uporabnika na klik in izdaje POS prejemkov.
  • Pregled prodaje po uporabniku.
  • Avtomatsko izvedbo dnevnih zaključkov.
  • Pregled prodaje glede načina plačila gotovina, kartice, darilni boni in ostala plačilna sredstva) na zahtevo uporabnika v določenem trentuku dneva.
  • Tiskanje QR in ostalih črtnih označb označb na POS prejemek.

 

Light

15€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
  • Telefonska podpora
  • Moduli:
    POS
  • *Bonus licenca za računovodski servis
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)

Enterprise

50€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
    1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • 1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • Vsi moduli
  • Paket vključuje dostop vašemu računovodji
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)

POS FRIZER-Pisan na kožo frizerjem

Frizerskim salonom prilagojena rešitev POS sistema za fakturiranje frizerskih storitev in ostalih artiklov iz ponudbe.

 

POS FRIZER deluje na:

 Delovnih postajah Microsoft Windows 7, 8, 10 (podpiramo tudi XP)

prenosnik win

Preizkusite brezplačno

 

 Tabličnih računalnikih in mobilnih telefonih Android 4.x ali več

nan tablica


Preizkusite brezplačno

 

 

Kaj vam programska rešitev POS FRIZER omogoča?

  • Enostavna izdaja računa preko pametnega telefona.
  • Večnivojska arhitektura prijavljenih uporabnikov.
  • Možnost menjave uporabnika na klik in izdaje POS prejemkov,
  • Pregled prodaje po uporabniku,
  • Avtomatsko izvedbo dnevnih zaključkov.
  • Pregled prodaje glede načina plačila gotovina, kartice, darilni boni in ostala plačilna sredstva) na zahtevo uporabnika v določenem trentuku dneva.
  • Tiskanje QR in ostalih črtnih označb označb na POS prejemek.
  • skladno s FURS davčno blagajno

Zorica, frizerski studio ZOE: "Res je enostavno in si hitro zapomniš kako je treba, tudi za nas frizerje!"

Cenik

 

 

Light

15€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
  • Telefonska podpora
  • Moduli:
    POS
  • *Bonus licenca za računovodski servis
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)

Enterprise

50€ + DDV / mesec

  • Podatki shranjeni v oblak
  • Podatki shranjeni na lokalni napravi
  • Delovanje na Android tablici ali telefonu
  • Windows klient (PC)
  • Spletna pomoč
  • Spletna podpora na daljavo
    1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • 1 ura mesečno
    vse dni v tednu od 6 - 24
  • Vsi moduli
  • Paket vključuje dostop vašemu računovodji
  • **Extra bonus nadzor nad poslovanjem in dostop do podatkov od doma (PC)