Strankam je na voljo podpora v obliki pomoči preko telefona, podpore na daljavo (vnc), teamviewer in osebno.

V nadaljevanju objavljamo kratka navodila za podporo na daljavo:

  1. S klikom na gumb Podpora na daljavo poženete prenos programa, preko katerega se povežemo na vaš računalnik.
  2. Shranite datoteko nanosoft_podpora.exe na namizje
  3. Dvoklik, da poženete datoteko nanosoft_podpora.exe
  4. Če imate vklopljene varnostne nastavitve ali antivirusni program, dostop dovolite oz. potrdite, da se datoteka lahko zažene (brez skrbi nimamo slabih namenov)
  5. Na seznamu z miško dvakrat kliknite osebo, ki vam bo pomagala.

 

Vaše namizje je tako v varnih rokah nanosofta. A žal le do prekinitve iz ene ali druge strani.

Podporo je potrebno ročno pognati vsakič znova, ko jo boste potrebovali. Za lažje delo svetujemo, da si datoteko shranite na vaše namizje.